Διαμάντη Κριτσωτάκη- παιδί της παιδικής νεανικής χορωδίας του δήμου Ηρακλείου

Διαμάντη Κριτσωτάκη – Μεσόφωνος

Inline Image

Οι γονείς της είναι και οι δύο καθηγητές μουσικής, οπότε μεγάλωσε μέσα σε ήχους από κλασική κιθάρα και πιάνο. Το κλασικό τραγούδι όμως άρχισε να το γνωρίζει σα μέλος της παιδικής χορωδίας του δήμου Ηρακλείου Κρήτης, όπου και πρωτοτραγούδησε σα χορωδός το έργο του Pergolesi “Stabat Mater”. Σπούδασε τραγούδι με την υψίφωνο Σόνια Θεοδωρίδου, αποκτώντας δίπλωμα μονωδίας με άριστα παμψηφεί και Α’ βραβείο. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές τραγουδιού στο Κέντρο Μουσικής «Λέοπολντ Μότσαρτ» του Πανεπιστημίου του Άουγκσμπουργκ (Γερμανία), ενώ παρακολούθησε σεμινάρια τελειοποίησης στο εξωτερικό . Από το Μάιο του 2012 είναι υπότροφος του οργανισμού Live Music Now, Yehudi Menuhin που σκοπό έχει την παρουσίαση καλλιτεχνικών εκδηλώσεων σε ειδικές κοινωνικές ομάδες. Η περσινή παραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής «Ο Βαφτιστικός» με το ρόλο της Κικής ήταν για εκείνη μια πολύ όμορφη συγκυρία!

Η συνεργασία μου με το σκηνοθέτη Σίμο Κακάλα,  καθώς και η παρουσία εξαιρετικών νέων συναδέλφων όπως της Άννας (Στυλιανάκη), έκαναν την εμπειρία αυτή μοναδική.

Μοναδική όμως εμπειρία ήταν και ο ρόλος της Κάρμεν που υποδύθηκε στην Όπερα της βαλίτσας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

Αυτό τον καιρό μελετάει για μια συναυλία με έργα συνθετών της κλασικής περιόδου όπως Haydn και Mozart σε συνεργασία με μια συνάδελφο σοπράνο με τη συνοδεία κουαρτέτου εγχόρδων!

«Καλή φωνή» είναι κάτι που έχουμε όλοι μας από τη γέννησή μας, κάποιοι έχουν περισσότερες ευκολίες χειρισμού της φωνής τους και κάποιοι άλλοι λιγότερες. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται συνεχώς εξάσκηση και εξέλιξη και ειδικά για το κλασικό τραγούδι χρειάζονται δεξιότητες στην υποκριτική, το χορό και εμβάθυνση στη λογοτεχνική και μουσική ανθολογία.

Προσωπικά δε με απασχολεί τόσο να «ξεχωρίσω» όσο να έχω τη δυνατότητα να εκφράζω και να εξελίσσω τη δημιουργικότητά μου. Παράλληλα θα ήθελα να μπορώ να βιοπορίζομαι από την τέχνη μου, πράγμα δύσκολο στη χώρα μας λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική κατάσταση.

Η σχέση του Έλληνα με την κλασική μουσική και με την όπερα ειδικότερα αλλάζει όσο έρχεται σε επαφή με αυτό το είδος. Καθετί που παρουσιάζεται με ερμηνευτική ειλικρίνεια και χωρίς «ελιτισμό» συγκινεί και αγγίζει τον αποδέκτη του. Νιώθουμε ότι δεν είναι πια ένα μουσικό είδος για λίγους, αλλά για όλους όσοι είναι ανοιχτοί στη συγκίνηση που προσφέρει αυτή η μουσική.

Inline Image

Δεν ξέρω αν υπάρχουν σήμερα ντίβες της όπερας, υπάρχουν όμως προσωπικότητές που θαυμάζουμε σε όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας με διαφορετικό τρόπο σε σχέση με παλιότερα αφού το διαδίκτυο μας κάνει οικείο ακόμα και το πιο απόμακρο.

Ένας ρόλος που θα ήθελα να υποδυθώ είναι η Charlotte στο έργο Werther του Massenet. Είναι ένας ρόλος μιας γυναίκας που αντιμετωπίζει μια εσωτερική σύγκρουση και διχάζεται ανάμεσα στα θέλω και τα πρέπει της.

Θέλω πολύ να ανακαλύψω ήχους και είδη μουσικής διαφόρων πολιτισμών, να εξερευνήσω την επίδραση της μουσικής στο ανθρώπινο θυμικό και να συνεχίσω να βρίσκω νέους τρόπους να εκφράζω τη δημιουργικότητά μου σε αλληλεπίδραση με την κοινωνία και τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες τις.

 

http://m.ladylike.gr/





Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.