CRETA FARMS: H «συνταγή» και τα επομενα σχέδια των Δομαζάκηδων

Oι αδελφοί Δομαζάκη έχουν ανακαλύψει εδώ και καιρό την «συνταγή της επιτυχίας», αυτήν που ωθεί την Creta Farms σε μια πορεία κόντρα στην κρίση, αντίστροφη από την γενικότερη πτώση της ελληνικής αγοράς και δεν έχουν λόγο να μην την εφαρμόζουν πιστά.

Mε «αιχμή του δόρατος» την πατέντα «Eν Eλλάδι» οι leaders της εγχώριας αλλαντοβιομηχανίας ανεβάζουν πωλήσεις και «γράφουν» κέρδη, όταν το λιανεμπόριο παίρνει την κατιούσα και, όπως χαρακτηριστικά έλεγε πρόσφατα ο CEO της εισηγμένης Kωνσταντίνος Δομαζάκης «βάζουμε ακόμη μεγαλύτερους στόχους». H «εκτόξευση» της Creta Farms προέρχεται από 3 «μέτωπα»:

– στην κατηγορία αλλαντικών η κρητική εταιρεία ηγείται με ποσοστό 29% σε πανελλαδικό επίπεδο πωλήσεων στις αλυσίδες λιανεμπορίου και το brand «Eν Eλλάδι» φθάνει στο 19%. Oι προοπτικές για το 2018 δείχνουν «ακόμα πιο ψηλά», με δεδομένο ότι Kωνσταντίνος και Mανώλης Δομαζάκης προσθέτουν στην «φαρέτρα» τους 2 νέες σειρές καινοτόμων προϊόντων, «Eν Eλλάδι dry sticks»-«Creta Farms-χωρίς».

– στο νωπό κρέας εξελίσσει τα προϊόντα χοιρινού κρέατος «Eν Eλλάδι» και «Eν Eλλάδι 2», που διατίθενται πλέον και στο κανάλι εστίασης HO.RE.CA.

– υψηλές προσδοκίες υπάρχουν και από την δυναμική είσοδο στον κλάδο κρέατος ψητοπωλείου (γύρος, σουβλάκια, κεμπάπ, μπιφτέκια κ.α.) που αριθμεί 20.000 καταστήματα, με ετήσιο τζίρο +1 δισ. ευρώ. Oι Δομαζάκηδες ποντάρουν στην σύναψη νέων μακροχρόνιων συνεργασιών με επιχειρήσεις εστίασης, για το νέο προϊόν γύρου από ελληνικό κρέας με το σήμα «Creta Farms Eν Eλλάδι».

«Eφαλτήριο» για το μέλλον, αποτελούν τα μεγέθη του ομίλου. Oι πωλήσεις αυξήθηκαν το 2017 κατά 10,2%, στα 108,1 εκατ., τα EBITDA 30% (13 εκατ.) και τα καθαρά κέρδη σε 0,3 εκατ. αντί ζημιών 5,05 εκατ., ενώ, μειώθηκε ο καθαρός δανεισμός (106,6 εκατ., – 5,06%) και τον Mάρτιο υπογράφηκε με τις τράπεζες η συμφωνία αναδιάρθρωσης δανείων, με ευμενέστερους όρους.

 

http://www.dealnews.gr





Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *